sâmbătă, 12 februarie 2011

Why?

99,9% din persoanele care in clipa asta se uita la ce am scris acum sigur gandesc ''Mai mult ca sigur si'a facut blog dupa discutiile din clasa''.Imi pare rau sa va dezamagesc dar 90,9% din ce ganditi e fals.De ce?Pentru ca eu aveam un blog,candva,demult,odata dar tot mutandu'ma laptop-calculator,windows 7 -windows vista si pe unde am mai umblat de doua luni si....3 zile incoace,am pierdut linku'.Aveam doar doua postari insa pentru mine era un record=)).R.I.P blogul meu vechi :(.I'll miss you.Totusi,ce a mai ramas din procentul initial,se datoreaza discutiilor din clasa cu blogurile.Pentru ca am vazut ca mai toata lumea are[nu vorbesc doar de colegi :P] si nah:">.Am vrut sa vad cum mai e =)).
Pentru inceput ajunge.
                            XoXo. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu