sâmbătă, 19 februarie 2011

La muuuuuulti,multi,multi ani.

[Probleme cu tastatura,de asta nu am scris cu diacritice X(] 
Pentru ca azi nu e nici o zi importanta.Ci e maine X(.Dar cum maine e plecata scriu azi :|.Oricum.:D
Maine e ziua  Anei.Ana?Serios?!Care Ana? Acea Ana aka Ryuusa,Anime sau cum ii mai zic eu.=)).Prietena mea din copilarie.Hey,girl,remember cand ne jucam in nisip acum ...7 ani? o.O =))
Pentru că mi'a fost alaturi cand eram obsedata de Damon acum multi ani :-" [asta'vara=))],pentru ca mi'ai fost alaturi la faza cu Michael,desi nu erai fana o.O,dar cantai cu mine Give in to me,Earth Song,In the closet si ce mai cantam =)) ,pentru ca la 2 luni dupa ce ai plecat inapoi in italia,in 2009 ai devenit fana MJ,pentru ca mi'ai adus tabloul 3D cu Michael Jackson [care mi l'a luat mama,dar asta e partea a2a :-L=))],pentru ca mi'ai zis cel mai frumos lucru ever ''De la tine am invatzat ce inseamna sa rad cu adevarat si sa fac pe altii sa rada'':">,pentru ca asta'vara iti ziceam ...mama /:)..Pentru ca am facut emisiunea supravietuitorii dintre blocuri,inca mai am inrg =)))))),pentru ca asta'vara imi citeai cartile cu vampiri o.O cu Sookie =)),pentru ca de la tine am aflat de Within Temptation :X,pentru ca inca e 2-1 pentru mine [eu ti'am zis de Michael,Pretty Reckless si tu de Within Temptation],pentru ca mi'ai citit fic'ul o.O.C'mon,nici eu nu il citeam daca eram in locul tau =)).Pentru ca am avut 3 forumuri amandoua<3,pentru ca ma cunosti mai bine ca oricine dovada cand ai zis ceva in italiana si nu am rasp. si tu ''cauti pe google translate,nu?''=)),pentru ca atunci cand ai plecat in Italia te'ai pozat in camera mea,cu fiecare coltisor si poster o.O=)),pentru ca esti Lady Gaga,pentru ca asta'vara te bateam la cap cu fanii mei dp fanpop [am 360 b-)],pentru ca te fugaream tot orasu' pentru posterele cu tvd cand apareau =)).
Pentru astea si multe altele iti multumesc si iti doresc o aniversare fericita >:D<.Cea mai fericita +un un laptop nou,da' sa nu mai fie ca ala vechi b-).


Si asta e pentru tine.;;).
Stiu ca nu e cine stie ce,dar am stat doua ore la el [+5 ore pana s'a incarcat photoshop'ul=))] + ca am folosit pozele de asta'vara ca nu aveam altele.Mai vino si tu in Romania iarna :|=)).


http://oi54.tinypic.com/141m537.jpg


 Ne vedem la vara. 
>:D<

PS:SCZ GRESELILE DE SCRIERE[DACA SUNT] SUNT TOTAL PE FUGA=)). 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu