sâmbătă, 26 februarie 2011

Hapciu.

                        

Sunt oare singura care raceşte intr'o lună de 3 ori?!Tot aud ''vaai,ce am răciiit '' şi dau din umeri.Nu sunt doctor să'i zic să se ducă să se indoape cu nu ştiu ce tâmpenii de pastile dar nici nu le zic ''Ah,da,ştiu cum e.Şi eu am răcit,pentru a3a oară'' că apoi mă iau pe mine la ture,că îi nu susţin.Adica serios,chiar azi mi'a zis cineva asta şi nici acum nu îmi vine în minte cum ar fi trebuit să'l ''susţin''.Ar fi vrut să'mi iau familia şi să fac trei ture cu ei?Wtv :D
Săptămâna asta a fost cea mai idioata săptămână.Cică ''Stai luni acasă in pat,faci o perfuzie,bei un ceai cald si iti revii!''.Aha,îmi revin pe lumea cealaltă sau ce?Pentru că nu am văzut nici o îmbunătăţire.Ba mai mult,îmi era mai rau.Marti râdeam din orice,in ora de muzică mi'a atras profa atenţia de doua ori (:">),miercuri eram intr'o stare de euforie totală.Joi ma simţeam parcă am luptat cot'la'cot cu cei din primul război mondial (HAPCIU).Vineri,mă deci vineri mi s'a rupt firu' total.
Şi ca totul sa fie perfect aflu ca ADORATUL MEU SERIAL (the vampire diaries) a luat pauză până pe 7 aprilie.Producătorii sunt nebuni,oficial.După ce ca am stat toată vara să aştept sezonul doi că am frecat pe toată lumea la cap cu asta,apoi in octombrie iar au luat o vacanţă de o sapt. in noiembrie două,iar de pe 12 decembrie pănâ pe 27 ianuarie alta.Şi acum iar?E bătaie de joc.
Ok,ok,trebuia să mă descarc.


Şi ca să inchei postul cu ceva frumos :


''Un sezon nou "in puii mei" incepand cu 12 martie.Mihai Bendeac a anuntat ca va fi un sezon mai scurt dar mult mai concentrat. ''
                                         Sursă : http://inpuimei.blogspot.com/


<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu