joi, 17 februarie 2011

Blestemul joi.

Oare sunt singura care crede ca joia e cea mai plictisitoare zi din cele 7?
Dude,nimic amuzant la scoala nu se intampla joia:|.Nici macar acasa..E rutina totala :)).Si nu e doar saptamana asta.De ceva saptamani ,joi aflu toate vestile rele.Cam asa e cursul normal al ...lucrurilor:-??
Oricum la mine saptamana e:
luni=ma gandesc ca a trecut week'endu'.
marti=ma trezesc cu noaptea in cap ca sa vad un nou episod din Pretty Little Liars si Gossip Girl :X.
miercuri=c'mon,fizica face toata frumusetea zilei de miercuri.Si episodul din Hellcats :)):X
joi=nimic interesant:))
vineri=iubesc vinerea:x.Nu pentru ca e ultima zi din saptamana ci pentru ca apare cate un episod din unicul,genialu' serial The vampire diaries 8->.Serialu' provoaca dependenta mai mare decat Coca'Cola.I swear :)).
Sambata si duminica,nu se pun ca atunci stau si citesc =)).
Am terminat temele [chiar si tema la franceza:O] si ma plictiseam deci mi'am amintit si eu ca am blog b-) si am inceput sa scriu.Sper ca dupa acest plictisitor post inca nu ati adormit[adorm eu pentru voi,nu'i problema=))] ca sa ascultati si o melodie care se potriveste cu ...Joiaa>:P.
=))
Peace <3



PS:
Urmatorul post il scriu cu diacritice.Pinky promise.:)>-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu