marți, 15 februarie 2011

Rasismul...

Dupa ce am vazut o emisiune,am simtit nevoia sa scriu despre acest subiect :).
Cred ca am stat doua ore pana am adormit si aveam o singura intrebare ''Ce au albii si negrii nu?'' si am ajuns la o concluzie.Negrii sunt mai buni.De ce?Pentru ca:
-inainte la Mtv,CD'urile negrilor erau puse la un loc si le erau date foc :|.Pana cand apare somebody ;;) pe nume Michael Jackson care i'a innebunit pe cei de la Mtv cu o anumita melodie [Billie Jean :D] si astfel a ajuns sa fie primul negru care a avut o melodie data la Mtv.Si de atunci a inceput generatia Mtv b-).Deci daca nu era un negru aka Michael Jackson ,negrii din ziua de azi ca Beyonce,Christ Brown,Usher and many others cantau sub dush.
-Negrii danseaza mult mai bine.Albii dau si ei din cele doua picioare,mai mult stangi decat unu stang si unu drept .
-Negrii au voce :|.Am ascultat o melodia a lu' Beyonce live de curand si pot spune ca am ramas marchata.cat de perfecta era,cum spunea o prietena,Mihaela(Gumi) ''Mi'au dat lacrimile la cat de perfecta e vocea ei''.
-Negrii au bun'simt :P.
Si multe alte motive.Multi nu inteleg de ce e rasism?Ca ei sunt de alta culoare?Daca e sa o luam asa,albii sunt mai colorati decat negrii pentru ca ba ne inrosim,bai suntem palizi,ei raman vesnic negrii.In fine,rasismul e o prostie...

4 comentarii:

  1. Şi nu e rasist să spui ca negrii sunt mai buni ca albii ? O să spui "daa asta e un adevar".Păi se presupunea că suntem egali, nu unii mai buni ca alţii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,se presupune ca suntem egali,dar eu am vrut sa fac postu' din perspectiva negrilor ca sa arat ca atatia ani in care au fost sclavi si prin cate au trecut au fost in zadar.Si nu am vrut sa sune rasist,cand am zis ca ''negrii sunt mai buni ca albii'' pentru ca asta ar insemna ca sunt rasista cu mine.Wtv,sper ca ai inteles ce am vrut sa zic :)).

    RăspundețiȘtergere