marți, 1 martie 2011

Halal inceput.



Primăvara e anotimpul inceputurilor,unde natura se trezeşte la viaţă şi bla'bla'uri din astea.
Dar oare aşa e peste tot?Vă zic eu că nu e. :).Am simţit'o azi pe pielea mea.Cel mai idiot 1 martie pe care l'am avut vreodată.De ce?Pentru că fiecare e pentru el şi până şi aşa zisii cei mai buni prieteni sunt nişte ipocriţi.Şi da,am răcit pentru a4a oară şi tura asta mai rău.Injecţii scrie pe mine. :((.Trecând peste,am ajuns la concluzia că totul dar absolut totul e de faţadă.Vorbele bune,incurajările,felicitările chiar până si un zâmbet este.Cum spunea Damon ''the only one I can count on is... me'' Cu toate astea,5 persoane mă ajută să trec peste.
1)Mama
2)Miau:pentru că e mereu acolo pentru mine.Ştiţi cât face asta pentru mine?Că nu mă critică ca aşa zişii mei prieteni din viaţa reală,că işi face griji pentru mine,că mă ascultă ,că ea ştie prea bine când îmi e bine si când nu,că îmi dă sfaturi.Pentru toate astea şi multe altele te iubesc mult >:D<.
3)Raluca:Miss sparge'tot e extraordinară.Adică tipa asta de care eu zic aici,e cea care atunci când eu plâng de se face inundatie,ea mă face să râd.Şi nu oricum,in hohote =)).Te iubesc mult,Raluci. Şi ne vedem la vară când vii la Vaslui să mergem la o bere =)).
4)Michael Jackson:Ok,după discutia de azi cu Posti,am ajuns la concluzia că Michael e viu.Da,deşi am văzut ceremonia ,am văzut tot ce se poate vedea,auzit tot ce se poate auzi despre moartea sa,el e viu in inima mea şi a tuturor fanilor. :X.Revenind,nu e lângă mine aici, să'mi zică câte ceva să imi revin dar mă ajută.Prin muzica lui,versurile.Un simplu vers ca ''-You are not alone, I am here with you'' mă face să cred că e lângă mine:X.Şi ca să inchid gură celor care zic ''Incă una care e fana MJ dupa moartea sa''.Guys ,sunt fană din 05.martie.2009 (fac peste puţin timp doi ani:X) .Aşa cum sunt acum fană Brintey Spears,Within Temptation,Evanescence and many others.I love you,Mike.I really do.
5)Damon Salvatore aka Ian Somerhalder:Pentru că il adoooooooor. :X E comic,e brunet,are ochi albaştri,e actorul meu preferat şi am multe postere cu el. :X.Şi mă face să zâmbesc când mă uit la The vampire diaries,pentru că dacă nu era el,eu nu aveam obsesia care o am pentru cărtile cu vampiri. 

Deci din toate astea concluzia e că fiecare e pentru el si de acum aşa voi fi şi eu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu