vineri, 4 martie 2011

2 ani.

Azi 05.03.2011 se împlinesc 2 ani de când sunt fană Michael (Joseph) Jackson. 2 ani de când simt magia :X.Dau un citat de la Raluk :Alţtii sunt fani de 10,20 de ani,si noi de 2 ani'',dar  nu contează de cât timp eşti fan,contează să simţi magia: :X.Ziua asta mi'a schimbat total viaţa.De ce?Pentru că din aceea zi,eu nu mai ascult tâmpenii şi prostii romănesti.Pentru că de atunci,Mădă aka eu,a inceput să inveţe bine engleza,doar pentru a inţelege versurile.Pentru ca (virgulă)câteva luni mai tarziu le'am intâlnit pe cele 9 persoane minunate (care acum mai suntem 5 sau 6).:X.
Un singur lucru regret din toate astea.Încă simt aceea magie,dar...unii au uitat'o.L'au uitat pe Michael şi nu înţeleg cum au putut să'l uite.Nu trebuie să'i asculţi melodiile în fiecare zi,dar să'l ai in inima e suficient :X.
Am precizat de doua ori cuvăntul ''magie'' in acest post până acum.Ce e aceeastă magie?Easy.E ceva minunat,extraordinar ce doar un fan poate simţi şi nu poate fi spus în cuvinte.E ceva mai presus de puterea de înţelegere pentru că nu toţi sunt si POT fi fani Michael Jackson.Pentru că melodiile lui au mesaje,nu e totul să'l asculţi,trebuie să'l inţelegi.Ah,să nu uit,acum ceva timp,o persoană mi'a zis ''Păi,Michael Jackson nu e un artist ca toţi ceilalţi?''.NORMAL CĂ NU.Pune tu un cântăreţ de acum să scrie o piesă de succes in 3 minute,cum a compus Michael piesa Billie Jean(şi mai avea şi maşina în flăcări când o scria =)) ),apoi spune asta :-J.Şi cred că nu sunt singura care spune că artiştii din ziua de azi (dacă ii pot numi aşa) sunt doar niste copii fără rost.:).
Ok,după tot ce am scris aici 80% o să zică ''Ce e aşa de special la Michael,înafară de talent ?''.TOTUL E SPECIAL LA MICHAEL.:X.De la felul cum vorbeşte până la felul cum merge :X.Unul dintre lucrurile ce il fac mai special de cât e,este că pe scenă e total diferit din viaţa reală.Adik,pe scena sare,ţipă,cânta (LIVE) ,dansează,strigă ''I love you'' fanilor ,iar in viaţa reală e total opusul la asta e timid ,declarând chiar el că preferă să stea pe scenă decât acum în faţa camerei de filmat .:X.Aici intervin eu :)).Şi eu sunt la fel,adică la scoală,Gosh,sunt super'mega'ultra'exagerat de timidă şi e ceva din mine,nu pot controla iar cu prietenii e Raiul pe pământ :X.
Michael,still love you more,More,MOre,MORe,MORE and I miss you. :((((((((((.


In Our Darkest Hour
In My Deepest Despair
Will You Still Care?
Will You Be There?
In My Trials
And My Tribulations
Through Our Doubts
And Frustrations
In My Violence
In My Turbulence
Through My Fear
And My Confessions
In My Anguish And My Pain
Through My Joy And My Sorrow
In The Promise Of Another Tomorrow
I'll Never Let You Part
For You're Always In My Heart.





P.s.:Nu mai fac injecţii de azi :X.
P.s. 2:Azi vine cineva şi însfârşit imi face pc'ul.Yey :X


<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu