sâmbătă, 5 martie 2011

Frumusetea zilei.



Da,plang.Asta fac de 4 ore.De ce?Pentru ca azi cum spuneam in urma cu doua posturi,vine cineva sa'mi faca pc'ul.Ok,putea sa nu vina :-J.Dupa ce termina,aproape gata cik ''Ah,vezi ca ti'am sters D'ul si E'ul ,pe langa C,nu mai avea nimic in ele,nu?''.Normal ca nu,ca tu imi zici ca vii sa'mi formatezi calculator si din scurta mea cultura despre calculatoare stiu ca doar C'ul sufera,ce pnm are treaba D'ul si E'ul.Si NORMAL ca aveam ceva.Aveam toata pozele.Incepand cu 2008 pana la ultima poza facuta (aseara).Si acum s'au dus...Si ca sa adaug cireasa de pe tort,messenger'ul tot nu merge.:-J.Foarte tare,daca nu as fi ascultat Michael Jackson toata ziua clar eram in Iad acum :-J.
Oricum,invatatura de minte sa'mi pun toate pozele pe CD'uri ori smth,ca eu cand ii zic mamei ea Madonna,Madonna :-J.

Ps.:Nu o sa mai scriu cu diacritice prea curand.
Ps2:Post facut sa ma plang.
Ps3:Are cineva sa'mi dea seria pt photoshop cs2? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu